Tuesday, March 10, 2009

Competition dan skateboard

la ni dah byk competition skateboard, merata tempat.. banyak negeri pun buat..
tapi ramai dok komplen.. awat byk sgt kat area KL ? awat tak buat kat negeri2 lain?

- skatemalaysia tak dak kuasa la nak buat skate competition... kami Non profit... tak dak peruntukan langsung.. kami support saja takat mampu

- syukur la dah ada skate com.. dulu2 setahun sekali saja di LOT 10.. aku pun pi dari kedah naik bas, padin pun sama pi dari penang.. kami tak pernah komplen pun kata jauh atau susah..
semangat la sikit

tok sah la byk komplen....

No comments:

latest news

  • - Come and join Quit KL deck release and video screening this week!
    3 weeks ago

Followers